logo fwdbv talks
Branding Communities 2024

TOP 100 CELE MAI IUBITE BRANDURI BRAȘOVENE +
BRANDURI INDUSTRIALE l BRANDURI TURISTICE l BRANDURI MEDIA

Data: Joi, 12 decembrie, ora 18:00
Locație: Rectoratul Universității Transilvania, Centrul Multicultural

TOP BRANDURI BRAȘOVENE este un eveniment organizat de
fwdbV în parteneriat cu Universitatea Transilvania din Brașov
și Brandberry.

Co-organizatori:
BizBrasov.ro, Zile și Nopți și Asociatia Culturala Fanzin

Eveniment prezentat de

Sponsori Principali

Sponsori

Branding Communities 2024

DESPRE
TOP
BRANDURI
BRAȘOVENE

logo fwdbv talks

Topul celor mai iubite branduri brașovene, realizat de către revista de business Forward Brașov, împreună cu Agenția BrandBerry, a ajuns
la cea de-a noua ediție.

Topul este realizat prin votul online, deschis, în urma unei campanii online, care are loc în perioada 1 octombrie – 15 noiembrie 2024.

În luna decembrie, revista fwdBV dedică o nouă ediției celor mai iubite branduri brașovene, și începând cu anul 2024, în parteneriat cu Universitatea Transilvania, se va realiza și prima ediție a evenimentului, în urma căruia vor fi premiate cele mai iubite branduri brașovene.

logo fwdbv talks

În data de joi, 12 decembrie, la Rectoratul Universității
Transilvania Brașov, la Centrul Multicultural, va avea
loc prima ediție a evenimentului TOP CELE MAI IUBITE
BRANDURI BRAȘOVENE.

Evenimentul este structurat în 2 părți:

MOMENTUL SPEAKERILOR – specialiști în branding

MOMENTUL PREZENTĂRII TOPULUI, în următoarea ordine:
TOP BRANDURI INDUSTRIALE;
TOP BRANDURI TURISTICE;
TOP BRANDURI MEDIA;
TOP 100 CELE MAI IUBITE BRANDURI BRAȘOVENE.

Branding Communities 2024

CUM SE
DESFĂȘOARĂ
EVENIMENTUL

GREEN PASS

Noi, la fwdBV Talks, credem în valoarea investiției de timp și energie pozitivă
pentru a ne reuni, pentru a împărtăși idei și a stârni dezbateri care modelează o viziune informată asupra calității vieții noastre și a celor din comunitatea noastră.

Pentru a celebra lansarea acestei conferințe, oferim un GREEN PASS pentru 10 persoane.
Dacă dorești:

  • o să fii parte a experienței fwdBV Talks,
  • o să-i asculți pe unii dintre cei mai inspirați vorbitori,
  • o să interacționezi cu oamenii din comunitatea de business din Brașov, care au aceleași interese

tot ce trebuie sa faci este să ne spui, în câteva cuvinte, cum reușesc brandurile locale să ajungă în comunități și cum pot adăuga valoare acestora.

Nu rata șansa de a face parte din această experiență unică. Așteptăm cu nerăbdare să îți citim gândurile!

Cu drag,
Echipa fwdBV Talks

Disclaimer: Invitațiile se vor acorda în urma evaluării echipei fwdBV Talks, iar
câștigătorii vor fi înștiințați în timp util.

logo fwdbv talks

DORU ȘUPEALĂ
consultant de marketing, management și business
fondatorul Hacking Work

ȘTEFAN CHIRIȚESCU
Head of strategy Mc Cann Romania

CAROLINE FERNOLEND
Director general, Mihai Eminescu Trust

MODERATOR EVENIMENT:

CĂTĂLIN ȘTEFĂNESCU
jurnalist

Branding Communities 2024

SPEAKERI

logo fwdbv talks

EMPLOYER BRANDING
From Emplyer to Icon

Doru Șupeală este consultant de marketing, management și business, Managing Director al SPOR – Școala Pentru Oameni Responsabili, CEO al
companiei Playmaker Consulting, realizatorul podcastului ”HackingWork” și lector al modulului de marketing din cadrul programului Executive MBA al Transilvania Executive Education.

Are un Executive MBA la Hull University Business School, Licență și Master în Marketing la FSEGA – Universitatea Babeș-Bolyai și a absolvit Jurnalism și Comunicare la Universitatea Transilvania Brașov. Este doctorand al Universității Babeș-Bolyai – FSEGA, cu o temă de cercetare în managementul creativității și inovației.

SPEAKER

Branding Communities 2024 Doru Supeala

DORU ȘUPEALĂ

consultant de marketing,
management și business,
fondatorul Hacking Work

SPEAKER

Branding Communities 2024 - Stefan Chiritescu

ȘTEFAN CHIRIȚESCU

Brand Strategist

logo fwdbv talks

BRAND AWARENESS
Beyond the Logo: Crafting Authentic / Brand Awareness

Ștefan Chirițescu este Head of Strategy McCann Worldgroup Romania.

Brașovean la origini, cu o experiență de peste 20 de ani în publicitate, Ștefan este unu dintre cei mai cunoscuți și apreciați oameni de strategie din România.

Pe parcursul celor 20 de ani de carieră, Ștefan a gestionat clienți locali și regionali și a câștigat numeroase premii de eficiență și creativitate, inclusiv 38 premii EFFIE și un Grand Effie.

logo fwdbv talks

BRANDING COMMUNITIES
THE COMMUNITY
BRAND

Caroline Fernolend s-a născut, a crescut şi trăieşte în Viscri, fiind unul dintre oamenii care au luptat ca satul să se dezvolte.
Din 2018 este Preşedintele Fundaţiei Mihai Eminescu Trust.

Proiectele sale pentru salvarea patromoniului local au atras atenţia şi Prinţului Charles, care s-a alăturat inițiativei.

Fundaţia Mihai Eminescu Trust a fost înființată în anul 2000 și a implementat până în prezent 1360 de proiecte în 45 de sate și 5 orașe ale României. Scopul principal al activității fundației este revitalizarea satelor din Transilvania prin restaurarea și punerea în valoare a patrimonlui cultural existent.

SPEAKER

Branding Communities 2024 - Caroline Fernolend

CAROLINE FERNOLEND

Președinte Fundația
Mihai Eminescu Trust

MODERATOR

CĂTĂLIN-ȘTEFĂNESCU

CĂTĂLIN ȘTEFĂNESCU
jurnalist

logo fwdbv talks

BRANDING
COMMUNITIES

Membru al Asociaţiei Internaţionale a Criticilor de Teatru şi membru UNITER, Cătălin Ştefănescu este, din 1999, realizator şi gazdă a programului Garantat 100% de la TVR 1.

Garantat 100% reprezintă una dintre cele mai longevive şi apreciate emisiuni culturale din România, Cătălin Ştefănescu reuşind din plin să aducă superlativele din cultură, dar şi din alte domenii, în casele dumneavoastră, dezbătând cu personalităţi speciale aspecte de interes legate de film, teatru, muzică, artă sau politică.

Născut pe 29 decembrie 1968 la Râmnicu Vâlcea, Cătălin Ştefănescu a absolvit în 1995 Facultatea de Litere a Universităţii Babeş Bolyai, din Cluj-Napoca, lucrarea de licenţă pe care a susţinut-o fiind despre teatrul antic din Grecia.

DESFĂȘURARE
EVENIMENT

Branding Communities 2024

Data: Joi, 12 decembrie, ora 18.00
Locație: Rectoratul Universității
Transilvania, Centrul Multicultural

Ora 18.00 – Welcome drinks + snacks + networking;

Ora 19.00 – Conferința fwdBV Talks, 20 min/speaker x 3 speakeri,

Ora 20.00 – Pauză – degustare de vin, bere, apă;

Ora 20.30 – Prezentarea topurilor;

Ora 22.00 – Networking – muzică (cafe concert), finger
food, drinks

Intrarea la eveniment se face pe bază de invitație, iar evenimentul va reuni personalități marcante din comunitatea de business și antreprenori din Brașov.

Toți invitații vor primi la plecare revista fwdBV,
TOP CELE MAI IUBITE BRANDURI BRAȘOVENE.

Număr participanți– max. 200 de persoane.

ECHIPA.
fwdBV TALKS

Anna_Maria-Nedelea

Anna-Maria Nedelea

PROJECT MANAGER

Ovidiu-Vranceanu

Ovidiu Vrânceanu

Redactor Șef

WhatsApp Image 2024-12-11 at 12.49.41_49b53215

Simona Stoichici

Director Publicitate